dimarts, 1 de juliol del 2014

JUNY

T'estimava, et volia trobar per tots els racons.
Tu desestimaves la meva presència en cadascun dels teus segons.

Em sento més estimada ara, que m'estimo jo, que no pas abans, quan em desestimava un altre.

Li vaig demanar un anell però només va copsar vagament la geometria de la idea i em va regalar un forat negre.

Un cop els patrons estigueren fets, la modista posà fil a l'agulla.

Deixà el pinzell i sortí d'una revolada. "Jo, aquí, no hi pinto res!" exclamà el pintor, enfurismat.
 
Tots aquells que creuen que el temps ho cura tot són víctimes d'una peresa tan gran que els fa autodeclarar-se, en un acte de pura sinceritat, devots irresponables que tenen fe en que un ens intangible farà la seva feina. Per ells, si el temps ho cura tot, l'oblit que els garanteix és el reialme dels monstres del subconscient.

En trobaras aviat un altre, digué ell, perquè tens una bona feina i un cotxe nou.
En trobaré un altre, respongué ella, que m'estimi no per tot allò que tinc sinó malgrat tot allò que em manca i per tot allò que vull ser i pel que lluito dia a dia.