dissabte, 2 de juny del 2012

MAIG

12. No es poden fer volar coloms quan sents papallones al ventre: la gravetat és menys animal però més impertinent.


21. Les persones que afirmen que a la vida no hi ha cap porta tancada són les que quan et veuen venir, de lluny, sense percebre't les intencions, s'afanyen a disculpar-se dient que ells ja estan ocupats. Encara no sé a què es refereixen: no els demano res...

Em vas dir que tornaries i jo, al llarg d'una eterna espera, m'he adonat que mai vaig preguntar-te d'on venies.

Desesperar esguerra l'espera en tant que té un prefix negatiu.


24. S'ha espatllat el rellotge i, per extensió, el calendari també.

És la bogeria que em fa escriure, per tant li demanaré que es quedi una estoneta més.

De tant teclejar, m'agradaria canviar les lletres pels sons, el teclat per un piano, i que les meves frases es transforméssin en cançons quan les escric. Canviar el llenguatge a través de les eines, però no la intenció.

Abstreta i abnegada, caic en l'abstracció.