dimarts, 31 de juliol del 2012

JULIOL

1.  - Adéu!
     - Aldiable!

- Com va la feina?
- Malauradament, ve.

Preparava la xerrada a la qual assistirien els Enginyers Tèxtils, ordint un discurs que, al escoltar-lo, els oients no puguéssin perdre el fil.

4. Avui t'he somniat eteri, esmunyedís entre els meus dits. Però, vistes les diferències amb la realitat, veig que puc estalviar temps: pel pròxim cop, recorda'm que quedem directament en el món oníric que, tant se val, serà el mateix que fer-ho en el tangible.

5. Els amics dels meus amics són els meus amics. Les amigues dels meus amics no són les meves amigues. Que tampoc cal passar-se d'innocent.

6. Saltar del tren a qualsevol estació a l'atzar per descarrilar metafòricament.

Quan m'hi poso, m'agradaria escriure d'una tirada el diari de tot el mes, per enllestir feina.

8. M'agradaria anar a la lluna tan sols per poder dir que estic a la lluna, i que, per una vegada entre tantes, no sigui cap metàfora.

10. Hi ha qui parla de morts tristes, però jo no els entenc: sóc incapaç de concebre el concepte de mort alegre.

Les orenetes decents són falciots.

15. Quan hom té coneixença del racó on t'amagues, seguir-ho fent és d'imbècils, en tant que l'objectiu inicial, per definició, se l'enduu la descoberta.

Conec gent tant diferent que té la raó absoluta...

21. "Estic prou boja com perquè confiïs en mi."

23. Que a un hotel et preguntin si vols un llit de matrimoni em sembla d'una xafarderia descarada.  

26. Com hi ha morosos de xifres, us puc assegurar que també existeixen els morosos de paraules.

27. Com que diuen que un ignorant és més feliç, ocupo el meu temps llegint llibres en blanc.

La fidelitat és relativa.

30. Mai compro roba, sinó el bocí d'imaginació en què em veig lluïnt-la.