divendres, 31 d’agost del 2012

AGOST

3. Quan vagis a comprar memòria, si te'n recordes, porta-me'n també per a mi.

4. Creu-me: ho dic mig en broma, i mai havia parlat tant seriosament.

16. Mai estic sola. Quan no hi ha ningú al meu voltant converso igualment, gens mancada de companyonia: moltes personetes formen part de mi i tinc la sensació que totes opinen diferent. Amb una conversa així d'animada la concentració en un objectiu concret -sigui quin sigui- és impossible.

20. Bolets i xampinyons.

Prometre's escriptura eterna.

26. Em giro cap a l'esquerra per preguntar al company què fem seient en un lloc tant estrany, tant visible, havent-hi cadires pertot. Em respon que estem en una talaia i d'aquesta forma controlem tot el què passa a la terrassa. Em giro a la dreta i pronuncio la mateixa qüestió. El company de la dreta em diu que estant allà tothom ens pot veure i espiar què fem. 

31. Estimar dispersament.